
פיתוח ניהול חווית עובדים בתאריך 12.05.2025
מטרות הקורס: מתן כלים, תהליכים ותוכניות הנדרשות לניהול ובנייה של חווית העובדים בארגון.
הקורס כולל שימת דגש על מחוברות העובדים, בניית תהליכים מתודים, תכנון מראש, עמידה ביעדים תקציביים, העלאת מוטיבציה, שימור העובדים, תחושת שייכות ודרכי תקשור ושיווק פנים ארגוני.
מפגשי הקורס:
9 מפגשים בהם נלמד על בנייה, הטמעה והובלה של תהליכי הוקרה, מחוברות, אונבורדינג, שולחנות עגולים, בניית קהילות, תוכנית תרומה וקהילה ועוד.
8 מפגשי זום, מפגש סיום פרונטלי;
הקורס יתחיל ב 12.5.2025 ויתקיים בימי שני בשעות 13:00-15:30;
הקורס יכלול מפגשי העשרה במתנה:
‘גיבוש קבוצה ושייכות’ עם הילה דז’אלצקי, יועצת ארגונית, בעלת חב’ ALL-IN.
‘ניהול בגובה העיניים’ עם יפעת לופו, 2talk ייעוץ ארגוני.
סילבוס הקורס:
12.5 מהי חווית עובדים; שיווק בעולמות חווית עובדים; ‘גיבוש קבוצה ושייכות’ עם הילה דז’אלצקי.
19.5 בניית תקציב שנתי; בניית תוכנית שנתית; מטרות, יעדים ומדידה;
26.5 תהליך אונבורדינג; תהליך אופבורדינג; חשיבות האוטומציה ;
9.6 מחוברות Engagement ויצירת סקרים וחשיבותם; “מה שלך?” יפעת לופו, יועצת ארגונית.
16.6 ניהול והובלת שולחנות עגולים; בניית קהילות ארגוניות;
23.6 בניית תוכנית הוקרה במסלולים שונים; יצירת תהליכי עבודה; חשיבות חיבור המנהלים;
30.6 הפקת אירוע לבד כל מה שחשוב לדעת; תהליך גיבושי צוותים – למה, איך ומתי;
7.7 התנדבות, תרומה וקהילה – הקמת מערך בתוכנית שנתית; סקירה של התנדבויות;
14.7 מפגש סיום פרונטלי באזור המרכז/שפלה;
-
תאריך פתיחת הקורס
12.05.2025 -
מיקום הקורס
8 מפגשים בזום
ומפגש סיום פרונטלי
באיזור השפלה/המרכז -
הטבת רישום במתנה
2 מפגשי יעוץ וליווי איתי
- הקורס מתקיים אונליין ב ZOOM. קישור יישלח לפני פתיחת הקורס
- הקלטה וחומרים יהיו בפורטל ייעודי לקורס
- התכנים והמועדים נתונים לשינויים